მასწავლებლის სახელი,
გვარი, პირადი ნომერი: ჯუმბერ ყაჭეიშვილი
/37001016034/
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
IX კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
18 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: მსგავსი
ფიგურების პერიმეტრებისა და ფართობების შეფარდება.
გაკვეტილის მიზანი: მოსწავლეები ისწავლიან მსგავსი ფიგურების პერიმეტრის და ფართობის
გამოთვლას.დაასაბუთებენ რა თვისებები გააჩნია მსგავსი ფიგურების პერიმეტრებისა ფართობების
შეფარდებას.სიგრძისა და ფართობის ერთეულების ცოდნა და მისი გადაყვანა სხვადასხვა ერთეულში.პროპორციისა
და მისი თვისებების ცოდნა. სხვადასხვა პრაქტიკული ამოცანების გადაჭრის ცოდნის გამოყენების
უნარის ჩამოყალიბებას. მათ.IX.4.
ამოცანების ამოხსნის უნარის განვითარება.
სამკუთხედის,მართკუთხედის და
კვადრატიის პერიმეტრის და ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის ცოდნა.სამკუთხედის
მსგავსების სამივე ნიშნის ცოდნა.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
კითხვა-პასუხი
|
მასწავლებელი კლასს ყოფს სამ ჯგუფად. ვაჩვენებ სასსწავლო ვიდეოს.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ვიდეო:
https://youtu.be/AkwYE7WKHyA
|
6წთ
|
|
2
|
პრეზენტაცია მზგავსი მრავალკუდები,
მრავალკუთხედების ფართობი და პერიმეტრი
|
მთელი კლასი
|
სლაიდები
|
3წთ
|
|
3
|
ჯგუფის ფორმირება
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს ჯგუფების დასახელებას:
1.ალფა
2.ბეტა
3. გამა
|
ჯგუფები მუშაობენ დამოუკიდებლად
|
ფურცლები,მარკერები
|
2წთ
|
4
|
დავალების განაწილება
|
მოსწავლეები ინტერესების გათვალისწინებით ირჩევენ
ჯგუფებს. /საჭიროების შემთხვევაში მასწავლებელი არეგულირებს ჯგუფების ფორმირებას
|
მასწავლებელი არეგულირებს მოსწავლეების ჩართულობას
|
ტესტირებისათვის საჭირო ტესტები
|
5წთ
|
5
|
დავალებათა შესრულება
|
მოსწავლეები(ჯგუფები) ღებულობენ დავალებებს
წერილობითი ფორმით. ჯგუფის წარმომადგენელი ჯგუფის წევრებისათვის გასაგებად
კითხულობს დავალებას.
მოსწავლეები
ირჩევენ მათთვის საინტერესო ,საჭირო მასალას და იწყებენ დავალების შესრულებას.
|
მოსწავლეები ირჩევენ მათთვის საინტერესო ,საჭირო
მასალას და იწყებენ დავალების შესრულებას.
|
ცარცი,დაფა
|
13წთ
|
6
|
პრეზენტაცია
|
მოსწავლეები ასრულებენ დავალებებს წერილობითი ფორმით და შედეგი
გადააქვთ ფორმატზე და თითოეული ჯგუფი
გამოდის დაფასთან დააკეთებს პრეზენტაციას.
|
მოსწავლეებს ტავიანტი ნააზრევი გადააქვთ ალექსანდროვის ფურცელზე პრეზენტაციისატვის.
|
ალექსანდროვის ფირცელი
|
13წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
შეფასება: მასწავლებელი ახდეს შესრულებული სამუშაოს
შეჯამებას, აკეთებს დასკვნებს,აფასებს
მოსწავლეებს შეფასების რუბრიკის მიხედვით, როგორც განმსაზღვრელი, ისე განმავითარებელი შეფასებით. /3წთ/
მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ჯგუფური მუშაობის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
10-9 ქულა
|
8-7 ქულა
|
6-5 ქულა
|
4-1 ქულა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ფუნქციები სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, წევრებს შორის ფუნქციები
არ გადანაწილდა.
|
სამუშაოს
შედეგი
|
ჯგუფმა მიიღო უნაკლო შედეგი.
|
მიიღო შედეგი, მაგარმ ხარვეზებით.
|
შედეგი არასწორი იყო, თუმცა მისკენ სავალი გზა სწორად
იყო მოძებნილი.
|
ჯგუფმა ვერანაირი შედეგი ვერ მიიღო.
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
არ იყო თანამშრომლობითი გარემო
|
ხელმოწერა: ჯუმბერ ყაჭეიშვილი
თარიღი: 24/05/2018
Comments
Post a Comment